Wtyczka mailowa do sklepu Magento

Prowadzenie sklepu internetowego to ostatnimi czasy popularny i rentowny biznes. Cały dochód jest jednak pozyskiwany dzięki klientom, o których trzeba odpowiednio zadbać poprzez stały kontakt. Co jednak stanie się, jeżeli nasze maile przestaną być widoczne dla odbiorców? Może się tak zdarzyć, jeżeli newsletter wyląduje w spamie, a maile zaczną docierać z opóźnieniem. Z pewnością źle wpłynie to na wizerunek sklepu, a klient może w między czasie zainteresować się współpracą z innymi firmami. Aby nie dopuścić do takiej dezorganizacji Freshmail.pl wprowadza ciekawe narzędzie, jakim jest wtyczka do Magento. Dzięki niej możemy być spokojni o dostarczalność naszych maili, a co za tym idzie niezawodny wizerunek sklepu.

Zalety wtyczki mailowej

Wsparcie ze strony modułu Magento to doskonałe ułatwienie dla rozwoju biznesu w internecie. To stabilność działania platformy sprzedażowej, w oparciu o najnowsze technologie. Jest to jednocześnie jedynie połowa sukcesu. Za drugą odpowiada stały kontakt z klientem. Oto jednak zadba FreshMail, oferując odpowiedni system. Co daje nam podłączenie modułu od email marketingu? Przede wszystkim uskuteczni dostarczalność maili. Dokładniej, zadba o to, by wiadomości były wysyłane do klientów szybko i nie trafiały do spamu. Takim sposobem klienci są zawsze na bieżąco z nowościami w sklepie i promocjami, a sklep jest o krok od konkurencji. Moduł oferuje również synchronizację listy odbiorców pomiędzy Fresh Mail a Magento. To ułatwienie, które wspiera dostarczalność spersonalizowanych kampanii reklamowych. Natomiast, aby jeszcze bardziej zoptymalizować zyski w sklepie, Fresh Mail zapewnia raporty z wysyłek. Taka opcja pokaże sprzedawcy statystyki związane z otwieraniem wysyłanych w newsletterze linków. Dzięki temu możemy na bieżąco ulepszyć swój email marketing. W razie pytań lub wątpliwości pomocą służy również Biuro Obsługi Klienta. To wsparcie szczególnie przydatne podczas początków kariery biznesowej, kiedy dopiero wdrażamy się we wszystkie rozwiązania.

Intuicyjny interfejs i darmowy okres próbny

Wtyczka do Magento stanowi bardzo prosty w obsłudze interfejs typu plug and play. Oznacza to, iż system nie przysporzy trudności nawet początkującym sprzedawcom. Aby bez inwestycji móc przekonać się o skuteczności modułu, można wypróbować go za darmo. Bezpłatny dostęp liczy 60 dni, przez które można wysłać aż 60 000 wiadomości. Jest to możliwe dzięki bezpiecznym mailom API i SMTP, które oferuje Fresh Mail. To doskonały sposób, aby przekonać się jak ogromne możliwości da nam korzystanie z modułu do Magento na stałe.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here